close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קורקינטים חשמליים – איך רוכשים קורקינט חשמלי לילדים

מערכת שורשיח ניסן, תשפד26/04/2024

לפני שניגשים לרכוש קורקינט חשמלי לילד, יש לברר מספר נקודות ומספר דברים הקשורים להתאמה של הכלי לילד

תגיות:
צילום: freepik

אחד השלבים המרגשים ביותר בתהליך גידול ילדים עבור לא מעט הורים, זה השלב בו הם ניגשים לחנות לקנות עבורם אופניים או קורקינט. זה שלב מרגש, מאחר וזה אומר שהילד גדל, הוא כבר לא תינוק, והם בוטחים בו מספיק בשביל שהוא יוכל לרכב על הכלי, גם אם זה בגינה, במקום מתוחם, כשהם עומדים לידו או עומדים בצד וצופים בו.

היום הרבה הורים מעדיפים לקנות לילדים שלהם לצד אופניים, גם קורקינטים. בשביל לשלב בין האופציות השונות ולאפשר להם ליהנות משני העולמות, אך גם בשביל שהם יוכלו לפתח יכולות גם ברכיבה על כלי זה. יש להם אפשרות לרכוש עבורם קורקינטים רגילים, אך הם

צילום: freepik
יכולים גם לרכוש עבורם בגיל מתקדם יותר קורקינטים שמתבססים על סוללה חשמלית.

קורקינטים חשמליים הפכו להיות מאוד פופולאריים בשנים האחרונות, בגלל העובדה שהם מאפשרים להתנייד ממקום למקום בצורה ובתנאים נוחים, באופן שמאפשר להגיע במהירות, מבלי שיש צורך להשתמש בתחבורה ציבורית או ברכב פרטי, על כל המגרעות שלהם. בזמן שמבוגרים שוכרים או רוכשים קורקינטים חשמליים המיועד לשימושם, אזי שהורים יכולים לרכוש קורקינט חשמלי גם עבור הילדים שלהם.

מה זה קורקינט חשמלי לילדים?
בעיקרון, קורקינטים חשמליים לילדים אינם שונים מקורקינטים חשמליים למבוגרים מבחינת אופי השימוש בהם. בשני המקרים, המבנה שלהם דומה וכן גם הדרך בה צריך להשתמש בכלי.

מה שמבדיל בין קורקינט חשמלי למבוגרים לבין קורקינט חשמלי לילדים, הוא הגודל של הכלי ושל הסוללה המותקנת בו. מאחר והסוללה משפיעה על מהירות הכלי, אזי שבאופן טבעי, ככל שהילד קטן יותר, כך הספק המנוע יהיה קטן יותר.

לדוגמא, ילדים בני 5 עד 8, יכולים להשתמש בקורקינט עם סוללה בת 100 וואט. לעומת זאת, ילדים בני 7 עד 14, יכולים להשתמש בקורקינט עם סוללה בת 250 או 350 וואט. ילדים גדולים יותר, כבר יכולים להשתמש בסוללה של 500 וואט.

כאמור, גם המשקל של הכלי יהיה שונה, ככל שהילד יהיה קטן יותר, כך המשקל שלו יהיה נמוך יותר. הרעיון הוא שהילד יוכל לסחוב את הכלי, יוכל להניע אותו בקלות ואם חס וחלילה הוא ייפול ממנו, אזי שהכלי לא יסכן אותו.

איך רוכשים קורקינטים חשמליים לילדים?
לפני שניגשים לרכוש קורקינטים חשמליים לילדים, יש לברר מספר דברים:

ראשית, איפה הילד מתכוון להשתמש בכלי זה. ילד קטן, ישתמש בו, סביר להניח, בגן או בבית הספר. ילדים גדולים יותר ישתמשו בו במדרכות הערים. יש משמעות, הן מבחינת מבנה הכלי ומבחינת איכות הגלגלים (אצל ילדים קטנים, הגלגלים צריכים להיות עשויים מסיליקון, בעוד שאצל ילדים גדולים, הם אמורים להיות גלגלי אוויר).

שנית, יש לבחון עד כמה הילד אחראי ואפשר לסמוך עליו שהוא ידע להשתמש בכלי בתבונה ובזהירות.

שלישית, יש לבחון את מידת ההתאמה שלו לכלי ועד כמה הוא יכול לתמרן ולשלוט בו, בשביל שלא ייפול ממנו.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה